Siparişini verdiğim ürün ne zaman
elimize ulaşır?
Kredi kartı ile vereceğiniz siparişlerinizde banka onayı
anında alınabilmekte ve siparişiniz hemen hazırlık aşamasına alınabilmektedir.
Havale siparişlerinizde yatırmış olduğunuz ödeme, her mesai günü başlangıcında
hesaplarımız kontrol edilerek takip edilmekte ve ödemesi gelen siparişler
hazırlık aşamasına alınmaktadır. Eğer siparişinizdeki ürünlerin tedarik
aşamasında herhangi bir problem yaşanırsa, ürünle ilgili tüm bilgiler firma yetkililerimizce sistemimizde kayıtlı e-mail adresinize gönderilmektedir. Satın
aldığınız ürünler en kısa süre içinde size ulaştırılmak üzere kargo firmasına
teslim edilmektedir. Kargo firmaları paketleri teslim aldıktan sonra
bulunduğunuz bölgeye göre 3 İş günü içerisinde, adrese teslimat yapılan
bölgelerde adresinize, adrese teslimat yapılamayan bölgelerde ilgili kargo
şubesine paketleri ulaştırmaktadır.
Siparişim hangi kargo firması ile gönderilecek?
Firmamızın Yurtiçi kargo firması ile gönderilecektir.
Siparişimin kargoya verildiğini nasıl anlayacağım ?
Sitemizden vermiş olduğunuz siparişleriniz kargoya teslim
edildiklerinde, sistemimizde kayıtlı e-mail adresinize siparişiniz ile ilgili
kargo gönderi bilgiler gönderilmektedir.
Siparişimi teslim alırken herhangi bir ücret ödeyecek
miyim?
Kapıda ödeme seçeneği hâricinde, teslimat sırasında kesinlikle bir ücret
alınmamaktadır. Buna rağmen kargo görevlisi sizden herhangi bir ücret istediği takdirde
lütfen bizimle irtibata geçiniz.
Gelen ürün benim sipariş ettiğim ürün değil? (Farklı Bir Çeşit)
Hatalı gelen ürünü iade/değişim formu ve faturası ile birlikte Yurtiçi kargo
ile bize gönderebilirsiniz. Ürün bize ulaştığında değişim yapılarak en kısa
sürede tarafınıza doğru ürün gönderilecektir.
Gelen ürün kusurlu, ne yapmalıyım?
Hatalı gelen ürünü iade/değişim formu ve faturası ile birlikte Yurtiçi kargo
ile bize gönderebilirsiniz. Ürün bize ulaştığında değişim yapılarak en kısa
sürede tarafınıza yeni ürün gönderilecektir.
Siparişimde bulunan ürünlerin hepsi bana ulaşmadı?
Siparişinizde 1´den fazla ürün bulunduğu durumlarda
gönderimlerimiz parçalı olarak yapılabilmektedir.
Ürün sayısı ile size ulaşan faturada belirtilen ürün
sayısı aynı olmalıdır. Parçalı her gönderim için ayrı fatura düzenlenmektedir.
Faturada belirtilen ürünler pakette bulunmadığı takdirde
kargo görevlisinden tutanak tutmasını isteyiniz ve bizimle irtibata geçiniz.
Teslimat zamanında adreste kimse bulunamazsa ne olacak?
Kargo görevlisi eğer adreste kimseyi bulamazsa,
"Kargo İhbar Notu" bırakır ve kargoyu şubeye geri getirir. Bu durumda
kargonun alıcı tarafından 3 gün içinde şubeden alınması gerekmektedir.
Sipariş verdikten sonra alıcı ismini veya adresini
değiştirebilir miyim?
Siparişiniz henüz sevk edilmediği takdirde alıcı ismini
veya adresini değiştirebilirsiniz. Adresinize gelecek olan kargo görevlisi
kimlik kontrolü yaparak vermiş olduğunuz isme teslimat yapacaktır.
Kargo Teslimatı Sırasında Nelere Dikkat Edilmeli?
Hangi şehirlerden sipariş verebilirim?
Türkiye´nin her yerinden sipariş verebilirsiniz. Türkiye
içinde herhangi bir konum sınırlamamız yoktur. Ürünlerin teslimatları
yalnızca çalışmakta olduğumuz kargo firmasının bulunduğu bölgelerde
yapılabilmektedir. Çalışmakta olduğumuz kargo firmasının şubesinin olmadığı
bölgelerde teslimat yapılamadığından dolayı, müşterilerimizin paketin
ulaştırılabildiği kargo şubesine giderek paketi elden teslim almaları
gerekebilmektedir.
Yurt dışından sipariş verebilir miyim?
Şuan için Türkiye dışına gönderim yapılamamaktadır.